.impulsköp

8/26/2011 08:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag var bara tvungen. Badsituationen här i huset börjar vara ohållbar, jag har flera gånger övervägt om det inte går krångla in nåt slags badkar i våran glasteglade dusch... Just nu är det två plastbaljor, vatten överallt och ingen plats för annat där inne. Så hittade jag det här, badkaret för duschar! Ihopfällbart, ställbart i storlek, tvättbart (i maskin) och med plats för två och funkar minst upp till åttaårsåldern. Slog till direkt faktiskt, fast det var lite svindyrt..







Etiketter:

2 hälsningar:

BK on 27 augusti 2011 kl. 16:32

Det var behövligt, men dom skvättar väl vatten ändå?

Comment by Hanna on 27 augusti 2011 kl. 18:46

Det gör dem förstås och det gör mig inget. Men det blir lättare att tömma direkt i golvbrunnen, det är den flodvågen jag vill slippa..

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers