.dagens

8/22/2011 06:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: lite karaktär vore inte fel.
DAGENS KLÄDSEL: blåjeans, linne och en slags kofta
DAGENS SMINK: inget.
DAGENS FRISYR: otvättat?
DAGENS HÄNDELSE: att det blev en lucka i regnet precis då jag hade tid att vara ute!
DAGENS LÅT: Kan inte komma på att jag hört någon idag.
DAGENS PLANER: lägga i säng barna. Softa i soffan.
DAGENS SAKNAD: en sop.
DAGENS DUMMASTE: vädret just nu. Surt.
DAGENS SJUKA: ovanligt osjuk dag.
DAGENS DROG: väldigt drogfri dag. Har inte ens varit på kaffet.
DAGENS ROLIGASTE: Olivia har kläckt några sköna kommentarer:"Jaaaaa! Jag lever än! Jag trodde att jag dödde"
Olivia när jag stängde av duschen... "vi fick korv, potatismos,mackor, smör, sallad och ...ingen omelett" om dagens lunch. Undrar om vi ätit mycket omelett ett tag?
DAGENS FAVORIT:




DAGENS KÖP: Pions täcke då. Det behövs! Just nu kör hon vintertäcke.
DAGENS HUMÖR: ok
DAGENS ORD: griiiiiin. Eller nåt sånt. Trötta barn! Nu blir det sängen.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by Erika on 23 augusti 2011 kl. 12:52

Knycker din lista i brist på annat ;).

Kram!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers