.natten

8/11/2011 11:47:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Förra natten sov jag lite oroligt men tydligen så sov jag ändå fast det inte kändes så. Tyra vaknade vid tre, och Johan måste ha sovit lätt för han gick upp utan att jag sparkade på honom. Så jag mumlade att han bara skulle ge henne nappen (hon äter ju "aldrig" på natten längre). Men vips har jag henne liggandes vid min sida och då kunde jag inte gärna neka henne käk - det hade nog blivit livat. Men Johan fick minsann bära tillbaka henne efter matningen.

I morse kändes allt förvirrat. Johan fattade inte att han kommit med henne och jag tyckte det var märkligt att mitt ena bröst var dubbelt så stort dom det andra... Glömde visst byta sida. Tror inte någon av oss var riktigt vaken, tur lilltjejen blev nöjd ändå!



med tjusarlocken à la Stig-Helmer

I natt ska jag sova.

Godnatt!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers