.förändringar

8/24/2011 11:57:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det är mycket förändringar på gång här. Det mesta i positiv bemärkelse men ändå med visst vemod. Sen finns det det där nödvändigt onda.

De största förändringarna:

-Idag flyttade hönsen till ett nytt ställe. Verkar bra, de får gå helt frigående precis som här och ha det gott. Så det blir en hönsfri (och tyvärr äggfri) vinter. Sen får vi se. Måste renovera hönsgården innan vi börjar om i alla fall. Kommer att sakna dem faktiskt, men det blir bra det här.

-Imorgon vill jag inte ens tänka på. Det blir värsta dagen på länge. Det nödvändigt onda. Skriver mer sen antar jag.

-På fredag jobbar Johan sin sista arbetsdag på gamla jobbet! Vemodigt förstås.

-På måndag blir det nytt jobb för J och nya tider här i huset! Spännande. Hoppas vi får se mer av varandra nu?

-På tisdag händer det något riktigt kul som också innebär en stor förändring. Det skriver jag mer om då. Var sak har sin tid.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 25 augusti 2011 kl. 10:30

Nej men huvva... Värsta dagen på länge? Skickar en styrkekram till dig Hanna och åh vad jag hade velat se finaste Pionen hoppa med =) Bella är lika cool som storasyster. Herregud vilka coola damer Pionen klämt fram =) /Maria

Comment by Hanna on 25 augusti 2011 kl. 10:49

Får försöka fiska fram kameran nästa gång vi ska in med dem! Jag var helt själv när jag löshoppade Pion, johan fick rasta barnen, så jag hade lite fullt upp även om hon är rätt självgående... Ja det har hon gjort bra, Pionen. Själv ger hon minsann inte alltid samma lugna intryck ;) fast det är mest spel från hennes sida förstås...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers