.försummad

8/30/2011 03:10:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ibland glömmer jag bort att blogga. Vet inte, men jag antar att det kan bero på att jag har ett hus att städa (check), ett tvättberg (som aldrig blir mindre?), tre barn (kräver visst underhåll) och ett par hästar. Och lite annat smått och gott att pyssla med.

Som WORDFEUD.

Nå, mellan spelandet har jag i alla fall hunnit städa huset, roa lite barn och motionera lite hästar.
Bella var supertaggad:



Nåväl. Men hon gör det hon ska i alla fall...

Pion var mer taggad och jobbade på BRA. Ett bra tecken brukar vara när de skummar mellan bakbenen. Då vet man att de har jobbat lite i alla fall...




Och det gör hon ju. Hästar som rullar över på andra sidan sägs ju vara friska så det måste de vara båda två. Bella är nog extremt frisk.

Etiketter: , ,

1 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 30 augusti 2011 kl. 20:07

Men åååååh fina fina hästarna! Gör liiiiite ont i hjärtat när jag ser på Pian för jag saaaaknar henne. Men jag vet att hon har det bäst hos dig Hanna =) Bella ser lika cool/seg/lugn ut som Athena! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers