.måndag

8/08/2011 03:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vad ska vi säga om idag då? Det har regnat och stormat hela dagen så vi har faktiskt inte varit ute. Svantes regnjacka och Olivias stövlar är på vift, passande nog. Skönt med en hemma- och innedag på något sätt.

Jag och Olivia har varit ute en snabbis däremot. Halva beteshagen låg nämligen. Hästarna verkade inte så sugna på att gå ut men nu är den uppe igen i alla fall. Elbandet tar mycket vind så vi får nog kolla hagen igen ikväll.

Småbarna låg inne och sov medan vi smet ut i stormen. Jag tog med barnvakten men tappade kontakten efter en stund. Såklart. Konstigt nog fick jag ingen kontakt närmare huset heller, så jag gick in för att kolla. Hörde Tyra jollra i sin säng, och inne hos henne var Svante också och hade burit fram minst fyra nappar till henne. Hans första bragd som storebror... Det var förstås Svante som stängt av barnvakten när Tyra vaknat och han gick dit. Alla nöjda och glada i alla fall och inga hästar på rymmen.

Ikväll ska vi på kalas (igen) och nu ska jag slänga in lite kyckling i ugnen.

3 hälsningar:

Josefin on 8 augusti 2011 kl. 17:09

Svante är en så duktig storebror, sötnosen.
Hör av er om ni kommer ner något till Nolia.

BK on 8 augusti 2011 kl. 21:54

Han är då för gullig, lillpojken.

Comment by Hanna on 9 augusti 2011 kl. 00:06

Liiite för duktig kanske, men väldigt söt ;) vi ska ner om inget oväntat inträffar så vi hör av oss Josefin :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers