.freda

8/19/2011 11:02:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vaknade. Nackspärr. Inte kul.

Blev inga aktiviteter idag, bara barnens fredagsbad (OBS! Det är ingen rutin med just fredagsbad...). Sen anslöt vi oss med Martina och Co. för lite Tacos innan Norsjökrysset. Krysset bjöd på strålande sol så det blev en fin kväll.

Hemma. Har läst två nya böcker för Svante, om Lalo och Babo och de var lika fina som favoriten om Binta (författare Eva Susso, tips, tips!). Olivia fick klassikern vem ska trösta Knyttet? och den är ju bara för underbar med sina fantastiska bilder som man vill rama in och den förtrollande sagan på rim. Bra kväll. Nu har jag intagit soffläge och siktar på bättre form imorgon.

Förresten, Tyra verkar ha fler gaddar på gång nu. Ikväll var hon faktiskt missnöjd en stund, säkert i en kvart! Och så har hon gnagt och gnagt. Och käkat Tacos för första gången.

Jag kom på ett så grymt uppslag nu så jag måste nog ta och skriva en bok. Snabb huvudräkning säger mig att det borde ta ett år ungefär...hm. 6 månader har jag kanske på mig.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers