.stövlar

8/17/2011 01:08:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har inga stövlar men förhoppningsvis kommer nya när som helst nu. Det behövs.



Faktum är att just idag hade jag nog behövt sjöstövlar, men nu är i alla fall sensommarhagen nästan klar och jag får ta hem hästarna från betet! Det blir fortsatt bete nån månad till eller så långt det räcker åtminstone, men nu ska båda sättas igång igen.

Etiketter:

3 hälsningar:

johan on 17 augusti 2011 kl. 13:30

Oj är du redan klar med hagen. låter bra det. puss

Comment by Hanna on 17 augusti 2011 kl. 14:04

Nja hörnstolparna har jag lämnat till dig och så vet jag inte riktigt om jag ska sätta upp rep eller band??

Johan on 17 augusti 2011 kl. 14:34

Jo men det stora jobbet är ju gjort. Vet inte vilket som blir bäst. Har vi band som räcker runt hela hagen?

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers