.minnas

8/14/2011 11:32:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Till listan av saker att minnas:

-Svantes lycka över att komma hem ikväll! Han är alltid så go' och glad, även borta. Men hans jubel över att komma hem när vi svängde upp på gården: "hemma!" och hur han rusade in i huset, in på sitt rum och hällde ut alla leksaker för att sedan springa runt och liksom inte veta vart han skulle börja. "Leka, leka!" det ska jag alltid minnas. Bra att ta fram när han är halvvuxen och less på oss och inte alls vill vara hemma.

Till och med Tyra var nog riktigt glad över att få komma hem och köra gåstolen. Den gick med sällan skådad fart i ett försök att hänga med storebroren, och hennes glädjetjut är ju rätt...speciella. Olivia är ju liksom lite uppe i varv vart hon än kommer, haha.

Själv hade jag längtat hem också, till duschen. Få duscha riktigt varmt och länge. Och så kommer jag hem och upptäcker att någon stängt av all värme Inklusive varmvattenberedaren. Besvikelsen. Ville bara lägga mig ner och dö en stund där. Men nu är jag nyduschad, nöjd och redo för sängen efter en riktigt härlig helg!



0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers