.måndagmorgon

8/22/2011 10:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag och Tyris ligger i sängen fortfarande och drar oss. Det är kallt utanför täcket och regnigt ute. Hade någon vision om att vara ute hela förmiddan, men det här kändes bättre idag...

Mailat med vår täckesleverantör på morgonen som sålt slut på täcket jag ville ha under helgen. Men, det fanns ett annat på lager med annan insida bara så det löste sig. Det skickas idag så jag hoppas det är här på onsdag. Med tanke på att jag nästan aldrig använder täcken på hästarna så är det väl typiskt att man ska bli utan just då det behövs. Men inte så konstigt, ett täcke som hänger i sadelkammaren går knappast sönder.

Nej, upp och hoppa. Tyra ska ha sin gröt- och bananbrunch. En hel portion gröt och en hel banan brukar hon stoppa i sig. Sen ska jag hämta hem två, förmodligen glada och trötta, dagisbarn!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers