.dagens

8/29/2011 04:41:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: lugn och ro
DAGENS KLÄDSEL: träningsbyxor, T-shirt aka "tisha", fulkofta



DAGENS SMINK: inget.
DAGENS FRISYR: tunn (-are än den ser ut! Lovar. Har typ inget hår kvar)
DAGENS HÄNDELSE: jag har klippt gräsmattan.
DAGENS LÅT: Den där med Deportees (välj själv)
DAGENS PLANER: äta. Prova tröja på Svante. Handla något.
DAGENS SAKNAD: en viss hund.
DAGENS DUMMASTE: gjorde en lista med saker jag behöver köpa till dagisbarnen i höst/vinter. Det var INTE roligt. Det blev ungefär tre gånger så mycket som jag tänkt köpa. Blev genast lite mindre positiv till den här Ur och Skurgrejen...
DAGENS SJUKA: Jag vet inte. Tyra har varit missnöjd (!) i eftermiddag. Det måste ju vara något fel, men inget allvarligt hoppas jag. Typ tänder på gång kanske...
DAGENS DROG: kaffe.
DAGENS ROLIGASTE: Johan har avverkat första arbetsdagen på nya jobbet!
DAGENS FAVORIT: gräsklippareb för ovanlighetens skull. Det enda som fungerat tillfredsställande idag.
DAGENS KÖP: Johan är på jakt efter ett par grejer jag beställt, even as we speak. Hoppas något av det blir dagens köp...
DAGENS HUMÖR: jäkligt instabilt.
DAGENS ORD: VISA rasslade till bra i Wordfeud.


0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers