.vinnare!

4/20/2011 03:22:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

För ett par veckor sen körde vi våran sittvagn på miljöstationen då den var helt slut... Så när min svägerska tipsade om en tävling på fejjan igår, med en P&T Smart som pris så hakade jag förstås på. Man vet ju aldrig. Och vet ni vad, jag vann! Så efter påsk kommer en sprillans ny sittvagn till oss, och den ser SÅ fin ut.

Nu ska jag köpa en trisslott.


(bild från kopbarnvagn.se som arrangerade tävlingen)

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 20 april 2011 kl. 20:10

fasiken vann inte jag.. ;)Skojar bara är jätteglad att ni vann det blir väl toppen till resan!

Grattis!

Kram

Comment by Hanna on 20 april 2011 kl. 23:36

Tack för tipset får man väl säga :)Ska bli spännande att få se den live, hoppas den blir bra att ta med!

Kram!

Svärmor on 21 april 2011 kl. 08:13

Grattis!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers