.irriterad

4/28/2011 12:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu är jag sådär irriterad igen. Idag har jag inte träffat någon på dåligt humör eller så, idag är det jag som är den... Var så trött i morse och hade ont i kroppen så det blev ingen promenad för klockan blev för mycket innan vi orkade oss upp (skulle ju hinna med kakorna också). Sen är Tyra inte riktigt kry och då räcker jag inte till när alla barn kräver omedelbar uppmärksamhet. Hästfodret var slut och jag vet inte var J gömt det nya, hallen svämmar över av onödiga vinterkläder, vårkläder och sommarkläder...

MEN jag har i alla fall lyckats med kakorna. Makroner är svåra att få till, de ska resa sig fint i botten men inte på ovansidan och de ska inte spricka. De kanske inte blir sådär släta och snygga (har ingen sprits plus att jag inte finmalt mandelmjölet) men de spricker inte och de reser sig precis som de ska! Härligt! Testade att göra makroner i choklad idag. Nu ska de fyllas.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers