.konsumenten

4/15/2011 02:26:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lokala förmågor?

Bästa promenad: Den som blir av… Storlirundan för den som vill ha lite utmaning, Motionsspåret runt Näset för den som vill ha natur eller Sörbyrundan för den som vill vara fönstertittare. Min bästa promenad är i skogen.
Favoritgata: För konsumtion – Storgatan haha.
Favoritdrink: Det var så länge sedan så det kan jag inte svara på. Men urvalet på krogen här är inte så avancerat, så mycket kan jag säga. 
Äter lyxmiddag på: Frasses eller? inte mycket kvar att välja på.
Favoritförort: Det måste ju vara Ulriks då!
Fikar gärna på: Ortens enda café? Men de gör grymma lattar i Ulriks har jag hört.
Bästa lunchställe: Cafeét om salladsbuffé (ny ägare så vi får väl se vad det blir?), BP:s om husmanskost. Finns inte så många alternativ.                                                                                                                                             Bästa brunschen: får man fixa ihop själv.
Bästa kaffet: Fixar man bäst själv…
Senast sedda teater-/dansföreställning: Måste ha varit under skoltiden. Men jag ser ju att man faktiskt anordnar ett och annat kulturellt, kanske skulle ge det en chans.
Senast sedda utställning: Om Mumintrollen på Medan.                 

I allmänhet:

Favoritlyxartikel: Datorn eller telefonen – tror telefonen vinner?
Läser just nu: Har påbörjat Strindbergs Stjärna. Men inte mer än så.
Favoritfärg: Svart
Favoritmärke: Har nog inget.
Favoritskor: Mina höga bruna skinnstövlar. Skönast och snyggast.                  Modeförebild: Ingen särskild.
Lyssnar på: Väldigt blandat.
Mitt sämsta köp någonsin: Jag tror det är ett bilköp. Cittran, men inte för att den var särkilt dålig men det var nog en dålig affär med facit i hand.
Dansar inte alls: Eller väldigt sällan i alla fall.
Senaste fyndet: Jag är mycket nöjd med mina nya köksprodukter, elvispen, stavmixern och vågen. Ett klipp och skitfina grejer!
Favoritaccessoar: Vigselringen.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers