.formulär

4/21/2011 12:42:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


♥ Hur länge har du bloggat?
Sedan 2006 tror jag. Har dock bytt blogg och den gamla ligger nere numer.

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Skulle tro att det är runt 25 stycken?

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Det är väldigt blandat men tror att det är lite fler dagboksbloggar.

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja det tror jag väl.

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag är rätt nöjd med den nivå jag har, känns som om att jag kan bjuda på mycket av vissa saker samtidigt som jag har väldigt tydliga gränser (för mig) inom andra områden.

♥ I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
I första hand bloggar jag för att föra dagbok, det är roligt att dokumentera barnens utveckling. Sen får våra familjer ta del av det eftersom vi inte träffas precis varje dag eller vecka. Sen ÄR det ju kul med kommentarer och deppigt de perioder man inte får några så nog är bekräftelsen viktig.

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Nej inte än.

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Ja det kan vara det. Man får tänka på att bloggen är rätt offentlig och att man visar upp sig för t.ex. potentiella arbetsgivare etc.


♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Att folk inte hör av sig lika ofta då de kan läsa allt i bloggen (som ju inte alls förmedlar allt) och ibland känns det knäppt då man berättar saker och så vet alla redan för man har skrivit det nångång.. Ja det är väl det.

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Jag vet inte. Om jag har tid då jag börjar om att jobba?

Jag utmanar:
Den som känner sig manad.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers