.godmorgon

4/07/2011 09:59:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår blev det inte alls lite gjort nu när jag tänker efter. Johan kunde lägga dit sista golvdelen på transporten och hann vara ute en bra stund och greja med både det ena och det andra. Jag utövade lite experimentell bakning och hälften blev riktigt lyckat så jag är SÅ nöjd! Jag vet också varför andra halvan blev misslyckad så det misstaget gör jag inte om. Nu måste jag bara hitta en fyllning som är bra. Svante blev förresten inte alls sjuk.

Idag då. Är sjukt trött, har knappt sovit i natt. Jag var trött redan igår men kunde inte somna av någon anledning. Hann bara slumra till innan Tyra ville äta redan kl 3 (hon brukar äta kvart i fem men somnade tidigt igår) och fick sen sova en stund innan Olivia kom till oss en stund före J skulle upp. Hon hostar så mycket så då kunde jag inte sova förstås. Sen när J skulle åka på jobbet blev det ett jäkla liv för O ville inte stanna hemma! Hon ville också på dagis... Hon tjöt säkert i en halvtimme efter att de åkt. Som tur är sover i alla fall Tyra igenom det mesta. Olivia kunde somna om till slut och sen hann jag somna precis innan Tyra vaknade nu vid nio. Känns som om att ögonen går i kors. Men nu ska jag ta en promenad för Tyra somnade precis om igen en stund.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers