.frågor

4/13/2011 11:28:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Att göra en Alex Schulman - att sno någon annans frågor och besvara dem

Vilken är ditt livs största framgång?
Jag är faktiskt riktigt stolt över det liv vi har skapat. Tänk om jag hade vetat det när jag var femton, att det faktiskt skulle ordna sig. Här sitter jag nu med finaste familjen, vi har skapat ett hem som vi älskar, vi har tre underbara ungar, riktigt schyssta utbildningar båda två och allting framför oss. Vad oroade jag mig för?

Vilken bok ligger på ditt nattduksbord?
Nu har jag inget nattduksbord. Men senaste boken jag läste var just Schulmans "Att vara med henne (...)" och den var lättsam på alla sätt och vis. Men jag måste bara få påpeka en sak! Hovdjur har inte klövar.

Har du varit med i något gäng?
Vi människor är rätt bra på att gängs ihop oss. Trots att jag många gånger är en ensamvarg så har jag mitt kompisgäng och jag har haft flera. Det började redan när jag gick i trean. Men då bytte man gäng varannan dag. Bästa gänget är ju mannen och kidsen förstås.

Vad älskar du?
Min familj och mitt liv. Det är sinnessjukt bra egentligen.

Vilken är din hemliga talang?
Nu kommer den inte att vara hemlig längre, men åkejrå: mitt sinne för matematik kanske inte är det bästa, men mitt sifferminne! Snackar vi bara 25 siffror så memorerar jag det rakt av. Himla praktiskt när man betalar räkningar och ska knappa in OCR-koder.

När grät du senast?
Jag gråter då och då. Man blir så mjuk av alla dessa hormoner... Men för ett par dar sen gissar jag? För "inget" såklart.

Hur gör du för att bli bra på det du gör?
Jag övar och är envis som fan. Och har inställningen att jag klarar "allt".

När känner du dig snyggast, eller coolast, om du föredrar det?
När jag är glad och lätt i själen.

Vad har du för planer framöver?
Jag har lite ångest. Försöka njuta av bebistiden, sen är det jobb i någon form som hägrar. Har ju sånt som jag drömmer om att göra förstås så jag hoppas kunna förverkliga något.

Du blir inbjuden till nästa års nobelmiddag, vem skulle du helst vilja sitta bedvid- levande eller död?
Shit! Svårt... Någon riktigt intressant och framgångsrik person. En stor personlighet. Typ Dalai Lama. Ja!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers