.day 08

4/08/2011 12:54:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I februari 2007 snubblade jag över den här låten på nätet. Tyckte den var skitbra, och det är den ju. Den hamnade på min spellista och spelades flitigt. Då var jag gravid med Olivia. När hon föddes märkte vi ganska snart att låten var en favorit även för henne, och användes flitigt när vi åkte bil till exempel. Resten av Sverige upptäckte den i samma veva och den började spelas flitigt på radio, hördes på varannan Idol-audition och under Olivias första två år fungerade den bra för att få henne nöjd. Jag lovar att jag kan vart enda ord i den (det kan jag i och för sig med många andra låtar också, men den här skulle jag inte bli förvånad om jag sjöng i sömnen).

Jason Mraz



(en del av aprilutmaningen)

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers