.måndag

4/11/2011 12:17:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tänk så lite som kan "förstöra" en dag. Dagen började ju fantastiskt, tänk vilket underbart väder det är! Efter Tyras alla morgonritualer så hann jag klämma in en promenad och lite Citronyoghurt innan det var dags att hämta från dagis.

Väl där så möts jag av två glada barn. Och en mindre glad fröken? Hon sa i alla fall inte ett ord om dagen, vad de hade gjort eller hur det gått. Utan ordnade mest irriterat med barnen och höll sig sysselsatt med annat en bit bort så man kunde liksom inte ha ett naturligt samtal. Svante hade blöjan full och luktade apa så jag ville bara ta med mig dem och åka hem. Vilket jag gjorde. Barnen känner att man är irriterad och smittas av stämningen. Så nu har jag sanerat och lagt i säng en väldigt missnöjd son, och känner mig bara ledsen för allt blev så fel. Så nu raderar vi den här stunden och försöker börja om dagen... Nu ska Olivia måla mina naglar.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers