.cravings

4/17/2011 11:22:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag undrar hur vanligt det är att få cravings när man ammar? När jag är gravid så har jag inga cravings, tvärtom. Jag vill inte ha något! Men efteråt. Den här gången är det is (fungerade faktiskt under graviditeten också men inte lika mycket som nu) och räksallad. Eller räkor bara. Med Svante var det Non Stop och med Olivia var det... Hm. Kommer inte ihåg nu men något var det under amningen, helt säkert. Det vet jag.


Åh... Räksallad. Vill ha.

UPDATE:
haha, när jag kollar bakåt i tiden så ser jag att jag listat "latten" och cesarsallad som efter-Svante cravings. Och det stämmer ju (men jag fick ju sluta med mjölken efter 4 månader), men med facit i hand så vidhåller jag att Non Stop ska in på den listan (som jag också fick sluta med). Latten hamnar nog på efter-Tyra listan också vid närmare eftertanke. Men då ska den vara hemlagad på Zoegas skånerost. Vilket sjukt gott kaffe! Blir dock bara nån dag per vecka, så jag håller tillbaka.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers