.tisdag

4/26/2011 11:02:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tänk att igår var det helg och nu är det redan tisdag! Perfekt.

Idag är jag segare än segast. Klev upp med kramp i nacke-axel, man kunde se hur muskeln drog ihop sig. Läskigt. Men det har släppt och känns bara lite ömt nu. Tog en snabb promenad i en halvtimme så nu känner jag mig ändå lite piggare än innan. Somnade sent, vaknade av regnet vid tretiden, sen vaknade Olivia och var pigg. Hon låg hos mig och om jag bara rörde mig en millimeter så började hon prata och fråga efter Johan som bytte säng med O då hon kom... Hon var rädd att han åkt på jobbet utan att ta henne till dagis! Hur ska det gå när det blir sommarlov? Till slut blev jag less och då la hon sig i sin säng istället men då vaknade förstås Tyra och var hungrig. Men sen har det varit lugnt i alla fall.

Det är nog lite kallare och blåsigare idag men ser fortsatt soligt och fint ut. Vilket underbart vårväder vi har! Tänk att vi bara har april och den enda snö som finns kvar är den som legat i stora drivor. Det kunde precis lika gärna vara slutet på maj.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers