.skrivkramp

8/12/2010 09:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag skulle verkligen vilja skriva någonting. Jag har stått och stirrat på skärmen jättelänge nu men jag kommer inte på någonting. Det vore kul att kunna komma med något intressant och upplyftande, särskilt just nu eftersom jag har så mycket annat tråkigt som jag borde göra istället. Men icket. Inget kommer till mig. Det känns så futtigt att skriva om hästarna som travar omkring i hagen just nu, de verkar ha en älg eller något på besök. Eller om de andra hästarna som jag var hos idag, dem såg mest nöjda ut och stod till och med och kliade varandra. Det är lite stort ändå. Pions polare har nog lite social kompetens någonstans där inne. Eller så kan jag ju skriva en jämförelse om hagarna, eftersom vi mockar ut skiten ur båda. Pion och co. skiter så himla mycket mer än Bella och co. Men det är inte direkt något värt att anteckna. Så gör inte det. Jag kunde också skriva om hur jobbigt det är att hälsa på Pionen. Jag blir nervös bara jag ser henne.

B r u n s t a  i n t e.

Fast  det är lite tidigt för det än. Men brunsta inte, snälla Pionen. Sen analyserar man vartenda steg hon tar. Visst är hon lite si, eller är hon inte lite så.. det måste betyda..vaddå? Skitjobbigt. Men det är ju nu det gäller. Nu eller aldrig. För övrigt så vill jag bara ha hem Pionen. Hem på gården. Inte så att hon har det dåligt på sitt bete, men nu vill jag börja rida. Jag är riktigt sugen, men det funkar inte då hon står så långt borta. Visst skulle jag kunna åka dit och rida en gång, nån gång men kan man inte få till det regelbundet så kan det lika gärna få vara. Så nu vill jag bara att sommaren ska ta slut så jag får hem henne. Asap. Fast gärna med lite sommar kvar ändå.. svårt det där.

Serru då. Fick jag inte ihop några rader ändå. Om ingenting.

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers