.dagensdubbel

8/04/2010 04:18:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: råd att göra något  mer av semestern
DAGENS KLÄDSEL: linne och mjukisbrallor
DAGENS SMINK: Inget
DAGENS FRISYR: Knut
DAGENS HÄNDELSE: att vi tog skydd från en riktig regnskur i våran busskur vid vägen, på väg till hästarna. Olivia tyckte vi skulle bo i det lilla huset.
DAGENS LÅT: hmm
DAGENS PLANER: Städa klart, handla, baka bullar
DAGENS SAKNAD:
DAGENS DUMMASTE: blir sjukt irriterad på min man som tror att det är okey att kasta bort till exempel mjölk och annat bara för att det inte är så mycket kvar. Absolut inte för att det är för gammalt.  Vilket slöseri och så respektlöst mot de som inget har. Blir bara lite mer irriterad på de som vaskar på krogen, eller beställer in 50 hamburgare och slänger 49 bara för att visa att de har pengar.
DAGENS SJUKA: vi är friska
DAGENS DROG: adrenalin
DAGENS ROLIGASTE: har nog inte hänt
DAGENS FAVORIT: bella
DAGENS KÖP: ska åka och handla nu!
DAGENS HUMÖR: fint

 

[ SENASTE ]
1. Kompis du träffade: Ett helt gäng igår kväll
2. Personen du pratade med: Svante
3. Du fick SMS av: 133
4. Du kramade: Olivia

[ IDAG ]
5. Kläder:  Mjukbrallor och linne, ska ta på något mer strax                                                                                                                                                           6.Bättre än igår: att jag lyckades med morgonens uppdrag

[ IMORGON ]
7. Är det: en annan dag. Med nystädat hus och som luktar bullar.                              8. Planer: Jag har inga, Johan har nog planerat något
9. Något tråkigt som händer imorgon: Nej.

[ FAVORIT ]
10. Nummer: 21
11. Färg: Grönt
12. Årstid: Vårvinter och sommar
13. Saknar du någon? Mig själv litegrann.  
14. Humör för tillfället? Helt ok.

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde idag: Frågade Johan varför han dräper huggormar..
16. Vad åt du sist? Grahamsgrynsgröt med drottningsylt och mjölk
17. Vad irriterar du dig på? Se ovan (dagens dummaste)
18. Tror du på distansförållanden? Ja
19. Vem tänker du på just nu? Snarare VAD än VEM
20. Tror du att personen tänker på dig med? nä  de går ju inte                                        21. Vart reste du sist?  S-vall                                                                                                     22. Vad gjorde du igår kväll? Grillade korv och pinnbröd. Spelade volleyboll och kubb. Hade trevligt.
23. Liknar du din mamma eller pappa? Min mamma tror jag. Mest.. till utseendet iaf. Inte till längden dock.                                                                                                                                                    24. Ler du ofta? Det händer, det händer
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Idag säger jag kreativitet.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid. Jag har fått det också några gånger.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Svart

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 4 augusti 2010 kl. 21:25

Det där med att kasta det allra sista är ju riktiga dumheter! Sista tsk mjölk går till kaffet, sista smöret steker man plättar i och sista havregrynen häller man i köttbullssmeten. Det enda sista jag faktiskt ibland kastar(FY på mig) är den där sista minstingbiten på bröd som till 90%består av kant. Men hos er går den säkert att smula ner till hönsen :)
Hoppas ni hittar på mer roligt att göra på semestern.

Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers