.g l a s s s

8/19/2010 09:23:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Favorit Hallon
Bild: Hemglass.se

Någon mer än jag som blir överlycklig av att se den här glassen? Pralin hette den som jag minns det, men nu har Hemglass en ny variant som heter Favorit Hallon och jag måste självklart prova den! Hoppas, hoppas den smakar som jag minns den....

(P.S. Jag har inte stavat fel i rubriken, utan Olivia stavar nämligen G L A S S S då hon vill ha glass, hon har hört oss stava när vi ska prata om glass utan att hon förstår... D.S.)


Later

Etiketter:

2 hälsningar:

Josefin on 20 augusti 2010 kl. 12:42

Åhhh den som var så god, hoppas detta blir en värdig ersättare, hehe.
Nu måste jag kolla när glassbilen kommer till oss...

Birgitta on 21 augusti 2010 kl. 15:42

jag ska då köpa direkt glassbilen kommer!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers