.dagens

8/25/2010 10:50:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

[ SENASTE ]
1. Kompis du träffade: Camilla
2. Personen du pratade med: Olivia
3. Du fick SMS av: Posten
4. Du kramade: Olivia

[ IDAG ]
5. Kläder: Öh. En stickad tröja.                                                                                                        6.Bättre än igår: Olivias humör

[ IMORGON ]
7. Är det: en dag då vi vet mer.                                                                                                   8. Planer: ta tag i lite pappersjobb och betala någon räkning
9. Något tråkigt som händer imorgon: se ovan….

[ FAVORIT ]
10. Nummer: 21
11. Färg: Grönt
12. Årstid: Vårvinter och sommar och just nu HÖST!
13. Saknar du någon? Mig själv litegrann.  
14. Humör för tillfället? Helt ok.

[ FRÅGOR & SVAR ]
15. Det första du gjorde idag: Pinkade
16. Vad åt du sist? Hembakt lantbröd med gurka och en kopp te
17. Vad irriterar du dig på? Att den jag ringer inte svarar…
18. Tror du på distansförållanden? Ja
19. Vem tänker du på just nu? det vill jag inte berätta just nu
20. Tror du att personen tänker på dig med? nä, det tror jag faktiskt inte                  21. Vart reste du sist?  Umeåtrakten                                                                                       22. Vad gjorde du igår kväll? Middag, hälsade på i Sörbyn, skrev en annons
23. Liknar du din mamma eller pappa? Min mamma tror jag. Mest.. till utseendet iaf. Inte till längden dock.                                                                                                                 24. Ler du ofta? Det händer, det händer
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Idag säger jag kärlek.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid. Jag har fått det också några gånger.
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Grå

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers