.jacka

8/26/2010 02:16:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

igår när vi var i stan  i spöregnet så tyckte Johan att min jacka var alldeles eländig. Tunt tyg, absolut inte regntät och TRASIG både här och där… Dags att investera i en ny höstjacka. Inte så inspirerande i augusti!

Jag lovar, jag var inne på varenda butik i centrum. Hopplöst! Jag hade egentligen bara ett par krav, men det ena var verkligen inte så lätt att uppfylla som jag hade hoppats. Till slut hittade jag en jacka som var nog lång, tillräckligt varm men inte för varm och med bra fickor. Kanske inte så ball som jag hade önskat men funktionen vann denna gång. En vanlig svart jack blev det. Väldigt skönt då vi kom hem till 4 graders augustivärme…

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers