.posten

8/11/2010 10:23:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

och jag. Vi är goda vänner. Fast än lite olika. Jag tycker om när saker kommer, Posten tycker om att jävlas lite. Men en sak har vi nog gemensamt:

Syrran skickade ett REK till mig igår. Det skulle ha kommit idag. Det har det väl också gjort på sitt sätt. Bara det att det ligger i Nordmaling och bara kan hämtas ut av mig. Så för att hämta det så måste jag alltså köra 20 mil enkel väg. Det hade varit närmare att åka och hämta det direkt hos syrran? Den som tog emot försändelsen skrev mitt namn, min adress men syrrans postadress. Jag blir så trött. Och inte har jag någon telefon heller och nu lär det ju dröja ett bra tag till.

 

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Jessica on 12 augusti 2010 kl. 01:20

och för att göra saken bättre så måste ica skicka det till posten i nordmaling som i sin tur måste skicka det till terminalen i umeå sedan ändrar dom aviet och skickar tillbaks det till posten i nordmaling som lämnar det på ica och sedan kan jag hämta ut de den smidiga vägen alltså.......eller?

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers