.gjord

8/30/2010 02:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Den här ska jag köpa. Kanske inte idag, men inom en ganska snar framtid hoppas jag. Min tömkörningsgjord är närmligen helt slut, inga ringar sitter kvar… och det blir mycket jobb på töm i höst och vinter så jag måste faktiskt ha en. Men en sån som den gamla köper jag aldrig igen även om priset bara är en tredjedel av den jag vill ha nu. Nu blir det en riktig gjord i läder, med svanskappa. En stor skillnad är att den gamla höll i två säsonger med nöd och näppe. Den nya bör hålla ungeför i en livstid. Den nya bör också sitta mycket bättre. Denna från Globus kommer dessutom med en mindre bukgjord så att man kan ha den till den lilla hästen också. Passar perfekt för mina behov.

Globus_tomkorningsgjordc

Bild från Drive out – Selkammaren

P.S. Just nu hittar jag billigaste alternativet hos CS Häst och Fritid, där kostar gjorden 1469:- idag och det är fraktfritt just nu! D.S.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers