Nu kör vi igen

6/13/2008 09:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I måndags började mitt sommarlov och med det även en ny GI sväng. Har inte alls tänkt gå ner lika mycket denna gång men några kilo ska det bli. Redan nu känns det bra, all uppblåsthet är borta och nu efter fem dagar så kan jag utan bekymmer säga att suget är borta. Det var egentligen bara första dagen som var lite jobbig - då var jag mest hungrig trots att jag åt och åt...men inte vad kroppen "skrek efter". För ett år sen den här tiden så vägde jag kanske 23 kilo mer...tänk vad tiden går fort! Men sen blev det ju en snabb-bantning i juni också! Det här med att banta förresten, det har jag ju egentligen aldrig gjort och det tror jag egentligen inte på. Svälter man sig så är det klart att man går upp igen så fort man slutar svälta - då lär ju kroppen spara på allt den får så den klarar nästa svältperiod. Nej, då tror jag hellre man får ha tålamod och lära sig äta rätt saker så att kroppen hamnar i balans. Sedan är ju det allra viktigaste att röra på sig...

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers