Haha!

6/19/2008 09:46:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

"Åh varför kan jag inte sova när Johan är borta?"

När han kom hem i natt sov jag som en stock. Jag vaknade precis när han la sig i sängen, men före det hade han skickat ett SMS att han kom hem (när han redan var hemma), satt min mobil (som låg och pep) i laddning, stoppat om Olivia och slagit på TV'n för att se till Pion och Athena, allt medan jag sov (!)...Det sistnämnda tycker jag är så gulligt. Han är minst lika mån om dem som jag, han hjälper till med utfodring och ser till att vara i boxen och prata med lilla fölisen så att hon ska vänja sig även vid honom. Sen var han ju med vid fölningen också. Aktivt deltagande. Jag kan inte tänka annat an att jag hade riktigt, riktigt tur som träffade just honom.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers