Måla!

6/27/2008 09:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I helgen ska vi måla! Synd bara att jag är lätt handikappad med fem knivar i ryggen. Så nu ska jag ligga och kurera mig.

Vädret ser ju helt ok ut i helgen förresten, och nästa helg ser det rent kungligt ut (fast är det inte Musik vid Malån då = åska? - vilket borde innebäre regn i helgen då det är Stadsfesten).

Hoppas det blir fint i alla fall.

 

(blev just GRYMT sugen på att dra på festival och festa loss lite. Fy fan vad kul det hade vart. Synd bara att man passerat "25" och därmed är redo för skroten. Men visst hade det vart kul.)

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 27 juni 2008 kl. 21:54

Ja, alltså Hanna jag hoppas att du fixar gött väder när vi kommer upp! Det räknar jag med *ler*

Kan du skicka några bilder på lilltjoppan? =)

/Maria

Comment by Jessica on 28 juni 2008 kl. 16:02

å vilen otur att jag inte va i norsjö den här helgen....

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers