Nattbloggare?

6/08/2008 02:26:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Snart kan man väl titulera sig nattbloggare. Kanske bättre än nattsuddare?  Hm, får tänka på den. Hela dagen och hela kvällen och halva natten har vi nu målat och byggt på huset! Det blir så bra! Jag är jättenöjd med husets lilla facelift som det fått tack vare snickaren som varit här och ändrat på några små detaljer precis så som jag ville ha det. Sen är det då färgen. Tyvärr skär den sig mot det röda som är kvar runt fönstren så jag har gått och undrat hur det kommer att se ut när det är klart, om vi blir nöjda eller? Men nu har i målat ganska mycket och även hunnit måla bort det röda på vissa ställen och nu tror jag på färgen igen. Den blir jättebra. Ska ta lite bilder sen...  Även imorgon blir det målning, men vi hinner inte klart. Det vet jag helt säkert eftersom vi inte har köpt ut någon färg i de andra nyanserna ännu. Till veckan blir det rätt så kallt som det ser ut idag i alla fall, så det blir ingen, eller bara mycket lite målning (det som vi kan göra inomhus that is) tyvärr! Men vi har inte bråttom, det går så lätt och fort att måla. Måste säga att jag är väldigt nöjd med färgen som är otroligt lättstruken och täcker så bra som den gör. Skönt det.

Nu ligger jag i sängen och väntar på min käre sambo (som vanligt) samtidigt som jag tittar på lilla Pionen med stora magen (och bloggar). Jus nu sover hon, annars äter hon, och äter, och äter, och...  Bra så.

Godnatt!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers