In the spotlight!

6/18/2008 08:12:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag är det Leos tur att få glänsa. Vi löshoppade honom nämligen och det var första gången (åtminstone här - huruvida han har gjort det tidigare vet jag inte, eller kommer inte ihåg). Som vi anade så är nog det här med hoppning hans grej. Han är nämligen helt orädd och absolut inte "tittig" och så var fallet även med hindren. Han tyckte det var SÅ kul att han gick helt själv! Nu blev det absolut inga höjder under premiärturen, men vi fick lägga upp lite därför att de låga hindren nonchalerade han totalt. Han hoppar gärna och helt OK, han tar inte i för mycket så vi är riktigt nöjda! Tyvärr har jag ingen riktigt bra bild eftersom jag stod så långt ner, nästa gång ska jag se till att ha en kameraman på plats. Av samma anledning så vill jag inte uttala mig om hans teknik i övrigt.

Bilden är inte särskilt bra alltså... han är på väg ner igen men kameran var inte snabb nog!

Pion, Leo och Olivia 013

Har jag sagt att det är arabblod i honom förresten? Uppvärmning...

Pion, Leo och Olivia 009

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers