Grubblerier och beslut

6/29/2008 11:11:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Helgen har varit full av tunga grubblerier tyvärr. Inte alls så roligt men ibland är det nödvändigt, man måste få resa lite i sitt liv. Tack och lov så har det faktiskt resulterat i en del bra saker. Till exempel så har huset fått en hel del färg på sig (för vad passar bättre än att måla när man funderar på saker och ting?). I fredags beslutade vi att göra ett  inköp till gården, och i och med detta så har vi fått tänka på lite annat som vi måste ta itu med. Nytt beslut och detta ska vi ordna med under morgondagen. Det känns så bra, så bra, så bra. Skulle vilja dra det ännu ett steg längre och ordna med något som vi verkligen saknar och BEHÖVER så mycket just nu. Men man kan inte få allt. Eller? Personligen har jag fått fundera på lite på min verksamhet kring hästarna och där brottas jag verkligen med mig själv om hur jag ska göra med vissa saker. Ena sekunden är jag tvärsäker på en sak - sedan snackar jag med J och då blir jag tvekande igen... sedan har jag bestämt mig för något annat, men ändrar mig igen eftersom jag kommer på något som jag inte tänkt på tidigare... Nåväl, vad det blir i slutändan lär väl visa sig. Prio ett är i alla fall att Pion får komma iväg till seminstationen - där är ju framtiden! Resten ordnar sig...

Nu hoppas jag få sova i natt, utan grubbel (svårt...) och utan smärta (kan det vara möligt?). Min ONDA rygg har nämligen varit väldigt snäll de senaste två timmarna - imorse tog jag mig nästan inte ur sängen.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers