Gammal?

6/08/2008 10:27:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

är det ett ålderstecken när man inte orkar vara uppe på nätterna längre? Igår blev det sent, eller tidigt, och idag har jag varit helt knäckt - har varit på väg isäng sedan åtta, eller somnade till och med i bilen på väg in till Norsjö mitt på dagen idag. Jag sover inte i bilar... Nu ligger jag, Ska bli så skönt att sova.

Utanför mullrar åskan men jag hoppas den håller sig på avstånd. Hästarna fick gå in allihop ikväll så de får vara tillsammans i ovädret. Statusen hos Pion är väldigt stabil, nu händer inget nytt så det KÄNNS som om hon kan gå så här ett bra tag till. Nu spelar det ingen större roll längre - fölis börjar vara tillräckligt stor för att klara sig bra i stora världen, allt är förberett och vi har inget inbokat framöver - inte förrän på midsommarafton så nu är det fritt fram!

Vi har en vägg omålad på huset, tyvärr har vi fått ta lite ofrivilliga pauser idag så vi hann inte mer. Nu har J gjort klart en vägg, men egentligen är det för kallt för att måla ikväll så mer än så blev det inte.

That's all folks, sov gott hörni.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers