.svar

2/18/2011 07:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Man kan också skriva på sin blogg så får man svar!

"Telia kundservice har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg ".jaha?":

Hej.

Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.

Om du har problem med din telefon rekommenderar vi i första han att du startar om telefonen som en första felsökning. Har du möjlighet så prova gärna ditt sim-kort i en annan telefon för att på så sätt utesluta att det är din telefon som är boven i dramat.

Saknar du helt tillgång till en annan telefon för att ringa in till 90200 kan du även maila in till oss på kundservice genom nedanstående länk:
http://www.telia.se/privat/kundservice/kontaktatelia/

Jag håller tummarna för att dina problem blir snabbt lösta och vill passa på att önska dig en riktigt trevlig helg.

Med vänliga hälsningar
Thomas Lindmark
Telia Kundservice"

Gillar företag som bevakar omvärlden och tar sig tid att svara. Nu har både jag och maken sviktande mottagning på mobilerna så det är inte bara jag som har problem, det pendlar mellan "ingen service" och en "antennplupp" hela tiden. Fast jag startat om mobilen. Kanske ett iphoneproblem -vad vet jag? Men de har ju fungerat klockrent sen i höstas och J har ju förresten inte fyran som haft antennproblem. Så ja får maila kundservice! Tur vi har gjort bort BB-svängen..

(skrev jag kl 16...)

Etiketter:

3 hälsningar:

Jessica on 18 februari 2011 kl. 21:57

Har oxå upplevt nu ikväll att ja haft väldigt dålig mottagning eller ingen alls på iFånen men då vet vi ju int om det är modellstyrt eller allmänt!

Jessica on 18 februari 2011 kl. 22:09

Har föresten idag fixat de sista på din gamla 3G så nu funkar allt till och med hörlurarna!

Comment by Hanna on 18 februari 2011 kl. 23:02

Vad duktig du är!

Ja vi har skitdåligt fortfarande men det är ju tyst och skönt iaf... Har inte hört av Telia heller men mailar man får man ju inte svar direkt.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers