.mello

2/26/2011 09:27:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ligger under en filt och ser melodifestivalen. Undrar varför? Skitdåligt ju. Gillar gitarrerna i den där "leaving home" men gillar inte sångarens röst tyvärr. Nä nu har jag verkligen sett mer mello än jag mäktar med.

Idag har vi varit till stan en sväng. Hämtade lite djurfoder och bytte en present till Tyra (bara storlek så den ska räcka längre). Köpte lite fina REA-kläder till barnen också. Den sötaste och mysigaste klänningen till Olivia (hon valde själv), en snygg cardigan till Svante och en tröja och byxor till Tyra. Byxorna är ju typ det sötaste jag sett, ska visa imorgon! Vi käkade på Lilla Kina också. Vilken besvikelse. Blä... Har lite mat i kylen jag ska inta snart.

Förresten! Idag firar jag och älsklingen sju fina år tillsammans. Tiden går fort. Försökte hinta om dagens storhet i morse men J fattade ingenting förrän svärmor ringde och påminde honom. Tur nån har koll! Hahaha. Vi firar inte så stort, ingen av oss är direkt någon stor romantiker... Men det är fränt att det redan gått sju år. Shit alltså!

Ligger som sagt under en filt. Med Tyra på magen som element. Det beror på att jag har frossa i 24 graders värme. Det inträffar var och varannan dag och börjar kännas lite konstigt. Kan inte vara allt som står rätt till här.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers