.friday

2/25/2011 12:45:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Puh. Jag är helt slut. Har lyckats dra på mig en jätteförkylning. Sen har det varit full rulle sen sju i morse. Har lyckats få i både mig och barnen frukost och lunch men har inte fått på mig något annat än pyjamasen... Det är spännande att amma och ha Svante på äventyr samtidigt. Nu jädrar ska jag ha en grind till köket. Det är ju bra att ha en Olivia som rapporterar in alla hyss, men lite jobbigt att veta att Supersvante sitter på köksbordet och plockar blommor (mina fina tulpaner i molekyler) när man inte riktigt kan springa och rädda barn och blommor... utan att Tyra blir förstörd.

Nu ska O till doktorn strax och kolla örat, så vi ska försöka få på oss lite kläder. Ska prova lägga Tyra i vagnen och gå ut och fodra alla djuren medan lillebror sover.

Ha en skön fredag! Strax helg!

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers