.livet

2/08/2011 08:06:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi är bara hemma (förstås) och försöker landa i det nya.

Igår fick vi åka på en tur till BB Hemvård för att kolla så att lilla Tyra har det bra och allt var perfekt så nu behöver vi inte åka tillbaka mer. Svante var och lämnade lite blodprover och han var superduktig. Sa visst inte ett pip fast det inte gick sticka i armvecken, utan man fick tömma från fingrarna vilket tog mycket längre tid.

Tyra bara äter och sover. Igår med betoning på äter... Känns som om att hon åt konstant från 16-02. Sen fick jag en lucka på fyra timmar. Idag har hon ätit lite mer "som vanligt" om man nu har skaffat sig några rutiner vid fyra dagars ålder.

Idag har storbarna varit på dagis. Olivia var inte alls på humör, det märktes att det hänt något hemma... Svante har börjat landa lite mer nu i alla fall men han är väldigt pappasjuk och mamma duger inte till mycket.
Johan börjar vara "lappsjuk" och längtar bort tror jag. Själv är jag tacksam för lugnet så länge det varar. Ser fram emot helgen för då får nog Tyra lite efterlängtat besök av fler familjemedlemmar.



Dagens suddiga pixlar.. Olivia tyckte att Tyra behövde ha andra kläder än bara pyjamas hela tiden så det blev en mysdress i plysch idag.

Sen bjuder jag på en film från gårkvällen då Tyra bara var hungrig hela tiden.

Etiketter: , , ,

1 hälsningar:

Comment by Erika on 10 februari 2011 kl. 19:54

Hej vännen!

Då jag har varit internet lös i hundra evigheter så har jag helt missat att den lilla har kommit. Så ett stort grattis till lilltjejen!

Kram/ Erika

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers