.jaha?

2/18/2011 01:54:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Å varför kan inte jag ringa då?



Tänkte förresten göra en felanmälan hos Telia på mobilnätet då. Men hur gör man det? Är det fasta nätet så kan man göra d
et på Telias hemsida, men mobilt? Ska man RINGA då eller? Hur?

1 hälsningar:

Comment by Telia kundservice on 18 februari 2011 kl. 15:31

Hej.

Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.

Om du har problem med din telefon rekommenderar vi i första han att du startar om telefonen som en första felsökning. Har du möjlighet så prova gärna ditt sim-kort i en annan telefon för att på så sätt utesluta att det är din telefon som är boven i dramat.

Saknar du helt tillgång till en annan telefon för att ringa in till 90200 kan du även maila in till oss på kundservice genom nedanstående länk:
http://www.telia.se/privat/kundservice/kontaktatelia/

Jag håller tummarna för att dina problem blir snabbt lösta och vill passa på att önska dig en riktigt trevlig helg.

Med vänliga hälsningar
Thomas Lindmark
Telia Kundservice

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers