.deppad

2/28/2011 01:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vädret är så himla fint och här sitter jag inne. Det borde vara förbjudet. Men jag är verkligen inte kry, kom hem från sjukan för en stund sen - Svante har lämnat lite blodprover, och jag var helt knäckt av den utflykten. Började kallsvettas där och var helt yr när vi skulle gå ut. Så nu sitter jag hemma och deppar istället. Huvudvärken har lättat men nu kraschade magen istället och jag känner ju igen precis allt. Exakt så här betedde sig magsjukan vi fick förra veckan. Så nu får jag alltså magsjuka igen. Buhuu. Inte konstigt att man blir lite deppig alltså.

Svante var en klippa som vanligt, Tyra sov och Olivia fick lite att pyssla med när lillbrorsan lämnade prover så det gick jättebra. Barnen kom dessutom direkt från skridskobanan så de var rejält rastade. Perfekt.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers