.puh!

2/01/2011 11:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har vi varit på språng hela eftermiddan känns det som. Satte mig precis nu i soffan för första gången idag. Borde antagligen ha lagt mig i sängen direkt för jag lär ju inte ta mig upp från soffan igen...

Pysslade i kontoret tills Svante vaknade, sen blev det att snabbt få i barna lite mellis innan vi skulle iväg till doktorn. Kom till vall'n bara innan det blev lite stopp på grund av en lastbil som stod på tvären i en korsning. Så vi blev lite sena, men Johan hann dit före oss så de var i princip klara innan vi kom. Nu ska vi ta en massa blodprover och se om någonting visar nåt, kommer knappt ihåg vad allt mest men gluten vet jag. Sen måste man antagligen kolla gluten på nåt annat sätt också men det blir remiss till stan igen med lite provsvar i bakfickan. Så på torsdag blir det att sticka honom. Stackarn.

Eftersom vi inte hunnit få i oss någon middag fick vi hoppa kursen idag, vi får försöka vara med resterande sju träffar istället. Det är ganska långa träffar så det är ju bra om man hinner äta och utfodra barnen åtminstone! Vi har ägnat kvällen åt kontoret istället och kommit en bra bit på väg. Nu ska bara alla tråkiga papper in i skåp och så. Men nu har vi massor med förvaringsutrymme för det.

Har några mobilbilder tagna ikväll, mer avancerat än då blir det inte just nu.







Garderobsväggen har jag ingen bild på men den är inte så spännande! Eller jo, den skymtar bakom Baloo och soffan - det är bara tyg..

Etiketter: , , ,

1 hälsningar:

Comment by ~Hanna~ on 2 februari 2011 kl. 09:11

Så fint det blev, ni har varit superduktiga!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers