Packar.

7/13/2009 01:31:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vaknade imorse med tanken att jag faktiskt borde packa BB-väskan. Det är förvisso hela 17 dagar kvar, och bara 5 % av alla bebisar föds i denna vecka – men det kanske vore smart ändå.  Så nu har jag börjat dra ihop sakerna som ska med.  Undrar vad vi hade med sist…?

Är det något jag inte ska glömma?

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 13 juli 2009 kl. 14:59

Jodå, man vet ju aldrig när det är dags och ni har ju en bit att åka..
Glöm inte lypsyl, tofflor och hårsnoddar :-) Var nog det enda jag kände att jag behövde förutom kameran där på plats. Sen tandborste såklart!

lycka till

Comment by Emilia on 13 juli 2009 kl. 21:55

Jag påminner om silon salva eller liknande. Hade jag inte haft med det då Elvina föddes hade jag gråtit. Då jag bytte blöjan då hon bajsat becket så hade det fastnat så att skinnet revs bort på ett ställe av hennes lilla rumpa.
Iofs finns det säkert att få, men bekvämt med eget.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers