Helgen slut!

7/05/2009 11:45:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

en bra helg som gått fort som tusan! Vi har ju hunnit med en hel del utöver sjukdomar och kalas så det känns bra. Nu blir det semester och slappande igen då Johan jobbar en vecka till.. skönt men långtråkigt. Skulle så gärna vilja rida. Vem vet, jag kanske känner mig i form någon dag - då borde man passa på medan man fortfarande är hel. Sen vet man aldrig hur länge det dröjer innan man får klartecken. Nu vankar vi runt här hemma i spänd förväntan, Olivia har nämligen en liten kusin på gång när som helst. Hoppas allt går bra och att det inte blir något långdraget.En plötslig sympati över den blivande modern kom över mig ikväll, gud så jobbigt tänkte jag när jag tänkte mig en förlossning. Sekunden senare kom jag på att det är min tur inom typ en månad. Hur kan man glömma något sånt? Dessutom ser jag fram emot den, fyra timmar på förlossningen varav två i badet var ju egentligen inte särskilt jobbigt så vi hoppas ju på något liknande. För såväl kusiner som kommande syskon. Heja!

Posted by ShoZu

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers