11 dagar

7/19/2009 04:11:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

En del förvärkar i natt så sömnen har inte varit så bra. Drömde om vattenavgång så jag blev lite förvirrad när jag vaknade… Men det var bara en dröm!

Tvivlar starkt på att det blir bebis idag, så den gissningen faller nog bort hehe… men det var ju ingen som tävlar i alla fall.

Idag har vi byggt hagen till Pi och Bella så nu har de fått flytta på sig lite. Jag hjälpte till och har skuttat runt i skogen, genom ris och över stockar och stenar med Olivia på höften, stolpar, rep och klubba i den andra handen…smidig som aldrig förr! Eller, det var länge sedan jag fixade sådana akrobatiska övningar i alla fall. Blev rent utav svettig där ett tag. Sen har vi varit förbi hos födelsedagsbarnet en sväng och nu blir det siesta för min del. Jag är slut! Får se om man ska prova baka något ikväll.

Etiketter: , ,

2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 19 juli 2009 kl. 22:47

Åh fy vad spännande att få veta vad det är för en liten sak som gömmer sig där inne i din mage! Har ni några namnförslag förresten?? =) /maria

Comment by Hanna on 19 juli 2009 kl. 22:51

Ja du det är spännande, särskilt nu när det ändå börjar dra ihop sig och man kan se slutet även om det kan vara några veckor kvar än... Mja, vi har nog inga riktiga namnförslag faktiskt. Hade ju det förra gången men då var det ändå inget som passade fröken som kom ut, så vi får väl vänta och se vem som kommer helt enkelt! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers