It’s on…

7/22/2009 05:37:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Här händer det grejor. Det är alltid intressant… får se hur långt det räcker! MEN vattenavgång om än sipprande innebär ju att det inte är alltför långt kvar, det är väl lite olika beroende på landsting hur långt de släpper det vad jag förstår – om nu inte värkarbetet kommer igång spontant. Just nu så finns det faktiskt ett visst värkarbete om än inte tillräckligt regelbundet ännu. Så vi får väl se hur det utvecklar sig som sagt. Just nu så avvaktar vi (fast Johan åkte och tankade bilen…), ska ringa förlossningen lite senare och informera om läget om inget mer akut händer.

Hm, hovslagaren kommer ju idag… har en backup om det skulle krisa – men visst vore det typiskt..

Etiketter:

8 hälsningar:

Comment by Erika on 22 juli 2009 kl. 07:21

Tjoho! Ååhh, vad spännande! Hoppas att det inte dröjer allt för länge nu. Lycka till vännen. Inget är som det första mötet med ens barn... Massor med kramar!

Comment by SMÅKILLARNA on 22 juli 2009 kl. 07:42

Åh herregud vad spännande Hanna!!! Jag håller tummarna så att de blir blå att ni får träffa er bebis idag!! =) /marias

Anonym on 22 juli 2009 kl. 09:33

Tänker på er =)
/Joanna

Anonym on 22 juli 2009 kl. 11:02

Hur går det för dig Hanna? Sitter på Leos lekland nu och håller tummarna så du vet!! =) /maria

Comment by Hanna on 22 juli 2009 kl. 11:29

Jag vågar påstå att det går framåt...men vi är hemma ännu..

Anonym on 22 juli 2009 kl. 12:11

oooooooo vad SPÄNNANDE!!! Nu kommer jag att kolla din blogg hundra gånger EXTRA denna dag! Hoppas att du mår okej mitt i arbetet! Kramar!/Maria

Comment by Emilia on 22 juli 2009 kl. 13:44

Åååh vad spännande! Jag blir ju alldeles till mig. :-) Lycka till och hoppas att det inte dröjer så länge innan ni får snusa på bebis.

Jeanette on 22 juli 2009 kl. 18:20

Vad spännande. :-)) Hoppas att ni får fara snart och lycka till. Kram Netta

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers