Måste jag bli stalker?

7/02/2009 01:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi har en höna på vift. Hon visar sig en stund varje dag, sen försvinner hon. Jag undrar så var tusan hon ligger? Hon ligger nämligen g a r a n t e r a t någonstans och tjuvruvar – och så kommer hon fram en stund varje dag och äter lite bara! Har letat i alla möjliga skrymslen och vrån, men inte vet ja vart hon har gömt sig… Nu sprang hon precis förbi köksfönstret så jag undrar om jag inte måste gå ut och spionera lite, men hur förföljer man en höna?

 

Någon annan som har samma problem? Hehe..

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by Jessica on 2 juli 2009 kl. 18:35

Tilda kan komma och leta om jag åker till norsjö i helgen hon är jätte duktig på att hitta gömda hönor

Comment by Hanna on 2 juli 2009 kl. 22:04

Ja hon får göra det om hon inte ligger där jag tror. Såg henne nämligen smita in i en liten snårskog här på gården, så ja måste skicka in Johan dit nu och se efter...

Comment by Emilia on 3 juli 2009 kl. 21:31

HAHAHA...jag önskar nästan att jag hade något sådant lustigt problem.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers