Förvärkar och sammandragningar

7/15/2009 09:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Senaste dagarna har jag börjat ha lätta förvärkar, idag har det varit ganska mycket varvat med sammandragningarna som hållit på från och till. Skillnaden för mig är att sammandragningarna bara gör magen hård, det blir lite jobbigt att röra sig men det gör inte ont. Förvärkarna gör ont, men inte så farligt än så länge. Men det är ju mest positivt att känna att saker och ting förändras, att det går framåt liksom även om man kan ha förvärkar många veckor i förväg... Annars börjar det vara jobbigt att stå länge, eller att sitta alltför obekvämt, till exempel på marken. Något jag fick erfara under dagens auktion där vi inte blev särskilt länge. Nu mår dock fogarna bra, så nu kan man ju promenera lite istället, det är ganska skönt att få röra på sig lite utan att få ont. Sen trycker det på rätt så bra neråt också men lill*n håller nog på att fixera sig, fortfarande ruckbar idag men långt ner i bäckeningången.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 15 juli 2009 kl. 22:59

Jadu, det kanske är dags snart. Jag fick riktigt onda förvärkar bara en dryg vecka innan Kevin föddes så vi håller tummarna att ni inte behöver vänta så länge till :)

Kram

Comment by Hanna on 15 juli 2009 kl. 23:43

Tja vem vet..hoppas kan man ju alltid :) Kan då inte jämföra med Olivia eftersom jag inte hade några förvärkar alls med henne förrän dagen innan och det var knappt så dem kändes då! Kramar till Er!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers