Jag håller på yr.

7/07/2009 01:09:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

image

Ok, fredag ser väl sådär ut men de lovar fortfarande sol på lördag och jag HOPPAS verkligen att prognosen stämmer! Idag regnar det och temperaturen är uppe i knappa nio plusgrader. Huvva, som Olivia säger.. Idag är vi trötta och bakis allihopa. Den ena värre än den andra. Själv kan jag knappt hålla upp ögonen i skrivande stund, och bara Olivia somnar så ska jag lägga mig en stund jag också. Johan är lika trött han men jag ska trösta honom med att han faktiskt bara har tre arbetsdagar kvar nu innan semester! Bebis har tryckt på bra neråt både igår och idag, så den där ridturen jag drömde om… får vänta lite. Nu känns det sådär att tänka sig en ridtur. Som om man skulle sätta sig på bebisens huvud. Men det blir väl bättre det också kan jag tro.

Later.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers