Helt klart är

7/21/2009 07:42:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

att jag behöver sova. Humöret är verkligen inte på topp…I’m living on the edge. Vi har vilat allihop i eftermiddag men som vanligt så sover de andra gott medan jag inte sover alls eller så somnar jag och drömmer oroligt så att jag vaknar direkt. Har förresten haft lite onda förvärkar i eftermiddag och det hjälper inte heller när man vill sova.

Annars har jag målat klart ute i hallen, Johan har grejat lite i sitt arbetsrum men inte fått upp bänken ännu på grund av en alltför ivrig hjälpreda som mest ville göra precis allt annat.. Igår fick vi förresten upp skyddsnätet över våra jordgubbar så nu ska väl inga höns, katter eller hundar tjuva bär längre! Blev mycket bra!

Nu ska jag laga lite middag, sent som vanligt men vi lever efter lite andra tider här… Våfflor kanske? SÅ får det bli, med risk för magknip.

 

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers